Even terugspoelen naar...Bondi Beach

16 oktober 2018 - Marsfield, Australië

Lieve mensen,

Nu net de foto's van Bondi Beach erop gezet, soms hebben wij dat weleens dat we ons fototoestel in het dashboard kastje in de auto hebben laten liggen..😏 die in de parkeergarage staat, wat verder weg van je hotel. Je bent vaak je spullen aan het meeslepen vanuit de auto richting hotel en vice versa. En het lijkt wel alsof de backpack tassen en 2 rugzakken steeds zwaarder worden haha. Nu goed, afgelopen zondagochtend naar Bondi Beach geweest. Was een mooie dag voor aan zee te zijn. Hoge golven, wind in je haren en zonnebril op tegen de zon. Veel mensen op de been met hun gezin en hun honden, verder veel mensen die aan het hardlopen zijn en natuurlijk de vele surfers. Bondi Beach doet me denken aan Scheveningen. 😊 Deze week wordt het afkicken van Australië en de laatste noodzakelijke dingen regelen voor Nieuw - Zeeland. Een stuk minder rijden qua afstanden, maar met 7.167 km op de teller mogen we niet klagen.😉

Fijne dinsdag!

Ciao, Dave en Ramona.

1. Nelzegelaar:
    16 oktober 2018
    jullie zijn een beetje aan het chillen voor dat je naar new zeeland gaat.
    ook weer leuke fotoos Ramona en Dave.
    groetjes Ma.
  2. Gerda en Henk Smit:
    17 oktober 2018
    Lieve Ramona en Dave,
    Sorry voor de wat late reactie, maar we hebben zelf ook een mini-wereldreisje gemaakt. Cuba, Jamaica, Kaaimaneilanden en Mexico. Dit zijn landen waar het internet niet of gebrekkig functioneert. Maar goed wat een spannende avontuurlijke reisverhalen allemaal. De zoo met die mooie foto’s, fantastisch, en dan die afstanden. Ook nog familiebezoek zelfs.
    We zijn benieuwd naar jullie volgende verhalen, maar nu vanuit Nieuw-Zeeland ✈️🛳🌴