Sydney

13 oktober 2018 - Mascot, Australië

Lieve mensen,

Het is weer een paar dagen geleden, maar voor nu een hele korte update vanuit Sydney. We hebben nu even een aantal relax dagen achter de rug. We zitten in een van de buitenwijken van Sydney (Mascot) en vertrekken morgen naar een ander hotel in de binnenstad van Sydney. We hebben nog 8 dagen om de laatste activiteiten en bezienswaardigheden te doen hier in Sydney, voordat we naar Avoca Beach vertrekken om de laatste dagen door te brengen bij Sander en zijn gezin. We zijn in Sydney gestart toen we hier arriveerden bijna 2 maanden geleden. De tijd vliegt, maar voor ons gevoel zijn we hier al veel langer😀 Het weer hier is wisselvallig, regen afgewisseld met ☀️. De temperatuur is rond de 18-20 graden.

Fijn weekend vanuit Sydney!

Groeten, Ramona en Dave.

1. Bianca:
    13 oktober 2018
    Alweer twee maanden op reis, dat gaat toch snel! Lekker even bijkomen van de lange autoritten nu. 😊 Nieuw-Zeeland ook nog voor de boeg!
    Ook groetjes van Hugo!
  2. Nelzegelaar:
    13 oktober 2018
    zeker 1 week geleden blij weer wat van jullie te horen het hier 26 graden maar volgende week is het anders jullie hebben ook aardig weer Ramona en Dave hier gebeurt
    niet veel liefs Ma.
  3. Hedy:
    13 oktober 2018
    Heerlijk doen jullie het en wat zeg je? Alweer zolang onderweg!? Geniet en Nieuw Zeeland daar is toch ook Lord of the Rings opgenomen? Te gek hoor voor en van jullie dat jullie deze wereldreis mogen maken! Liefs Hedy
  4. Laurens:
    15 oktober 2018
    Mooi om te lezen dat jullie het naar jullie zin hebben. Nog vele mooie dagen!
  5. Mlm v d ven:
    16 oktober 2018
    t snel als je terug kijkt.
    Fijn dat alles goed is verlopen .
    het zijn toch veel km.
    op naar het volgende avontuur.
    doe sander lisa en de kinderen de groeten van die nongkel en tantekke uit skendel.