Aftellen richting vertrek Nieuw - Zeeland

20 oktober 2018 - Chatswood, Australië

Lieve mensen,

Het weekend is gestart en wij zitten in ons laatste hotel Silkhari Suites in de wijk Chatswood in Sydney. Het weer is hier per dag verschillend, vandaag overdag was het 29 graden en vanavond heeft het heel hard geregend en gestormd. Morgen wordt het 10 graden kouder. Gelukkig zitten we in een drukke wijk met veel winkels, cafés en restaurants. We hebben vandaag een vervolg ticket geboekt vanuit nieuw - Zeeland op 21 november naar Singapore waar we even verblijven om vanuit daar onze vervolgreis verder uit te werken voor Zuidoost - Azie. Maandagochtend moeten we gaan uitchecken en gaan we naar Sander en zijn gezin in Avoca Beach. Dit is zo'n 1,5 uur rijden vanaf Sydney. Verder op het nieuws hier is dat er nu een 50- jarige man is aangevallen door een haai in Port Stephens in de regio New South Wales. Verder is het evenement The Invictus Games geopend in het Sydney Opera House door prins Harry en Meghan.

Fijn weekend allemaal!

Cheers, Dave en Ramona.

1. Emmy:
    20 oktober 2018
    Nog fijne tijd daaro en op naar nieuw land,nieuw avontuur 😁
  2. Rieky Jansen:
    20 oktober 2018
    Doe de groeten daar !!!!!!..ben benieuwd ,,Ik lees het wel ,,,groet.
  3. Nelzegelaar:
    20 oktober 2018
    hoi Ramona en Dave het engelse paar gaat ook naar new zeeland je kon ze misschien wel
    tegen. ga straks mosselen eten.
    liefs Ma.
  4. Raymond en lisette:
    20 oktober 2018
    Geniet van de laatste dagen!!.
    Nog veel plezier😘
  5. Emilie:
    21 oktober 2018
    Geniet van de laatste dagen!!!! Fijn om deze leuke blogs te lezen!!! Dikke kus van ons alle
  6. Jan & Rikie:
    21 oktober 2018
    Het gaat snel nu al weer de volgende etappe. Gaat het zoals je verwacht had of is het helemaal anders en nog steeds leuk? We hebben vandaag voor het eerst je blog gezien via onze Adriaan nu hebben we het ook, veel plezier op je volgende etappe we volgen jullie
  7. Mlm v d ven:
    21 oktober 2018
    De eerste etappe zit erbijna op .
    Op naar het volgende maar dat zal jullie zeker lukken.gr we bellen. in
  8. Marleen Goedhart:
    22 oktober 2018
    Leuk om nu toch even naar familie te gaan , zie graag weer leuke fotoos tegemoet, groetjes uit Sliedrecht
  9. Sander:
    25 oktober 2018
    Hey Dikkupkes, bedankt vur ouw bezoek ut war fijn om ullie in huis te hebbe, geniet van de rest of the wereld reis, goed vur mekaar zorge! Houwdoe war, van de Schellies in Avoca Beach .