The Great Ocean Road route - Lorne

4 oktober 2018 - Lorne, Australië

Goedenavond lieve mensen, hier zijn we weer met een korte update.🙂

Zoals jullie kunnen zien via de foto's, zijn we vertrokken uit Melbourne en verruilen we de drukke stad voor het rustige leven aan de kust. We hebben gekozen om toch nog even de Great Ocean Road route te rijden. Hier hebben we geen spijt van en we hebben veel mooie foto's kunnen maken. We hebben 2 nachtjes geboekt bij het Lorne Bay View motel wat qua ligging tegenover de zee is, met nog een weg ertussen. Vandaag zijn we naar de pier gewandeld om te kijken naar de wilde zee en veel surfers die het aandurven om de hoge golven te trotseren. Verder is hier een park en 1 lange straat langs de zee met een aantal winkels, restaurants en bars. Qua weer valt het mee vandaag, gelukkig was het droog maar de temperatuur was tussen de 13-14 graden. Morgen gaan we weer verder rijden naar Apollo Bay waar we 1 nachtje slapen om vervolgens de route af te rijden richting Warnambool en dan weer de richting van Melbourne in te rijden. Fijne donderdag!

Houdoe, Dave en Ramona.

1. Nelzegelaar:
    4 oktober 2018
    gaat het goed met jullie met mij ook wel ik mis jullie wel,
    jullie hebben weer leuke foto''s gemaakt.
    geniet maar lekker het komt nooit meer terug.
    liefs Ma.
  2. Dionysia:
    5 oktober 2018
    Hi Moon en Dave, leuk om die verhalen te lezen en wat een mooie foto's. De afwisseli ng tussen natuur/rust en de drukke stad is ook wel lekker denk ik. Hier is alles goed. We hebben een weekend met mooi weer dus wij kunnen ook weer even genieten🤗. Veel plezier nog en doe voorzichtig!