The Great Ocean Road route - Warrnambool

6 oktober 2018 - Warrnambool, Australië

Lieve mensen,

Vanuit het Mid City Motel in Warrnambool een berichtje van ons.🙂

We zijn vandaag aangekomen in de plaats Warrnambool, deze morgen zijn we rustig gaan rijden vanuit Apollo Bay. Het weer was goed met veel zon en ongeveer rond de 20 graden. Het is een hele mooie route. We hebben de 12 apostelen gezien in de zee. (Zie foto's van vandaag). Onderweg nog gestopt in het kust plaatsje Port Campbell voor een goede wandeling, mooie foto's, een smakelijke lunch, en lekker zitten in een park met als uitzicht de zee. Wat wil je nog meer? We hebben een heel zwaar leven hier haha 😂 Op deze zaterdagavond hebben we uiteindelijk ook nog onze tickets geboekt naar Nieuw - Zeeland via Skyscanner. We vliegen 25 oktober om 18:45 uur naar Christchurch ( het Zuidereiland) van Nieuw - Zeeland. De vlucht duurt 3 uur en wordt uitgevoerd door Air New Zealand. We denken dat we ongeveer een maand daar blijven. Morgen gaan we weer richting Melbourne rijden om daar te landen voor 2 nachtjes in een motel vlakbij de Melbourne Zoo. Daar gaan we maandag heen. Verderop in de komende week gaan we naar Canberra en dan door naar Sydney city voordat we naar Avoca Beach gaan de 22e oktober.

Happy weekend!

Groetjes, Ramona en Dave.

1. Yvonne:
    Wat een leuke foto’s! Mooie omgeving zeg! 😀
  2. Nelzegelaar:
    6 oktober 2018
    prachtige foto''s Ramona en dave jullie nu goed weer beter hoor als dat koude weer
    wordt hier ook weer minder maar voor woensdag zo''n 22 graden.
    groetjes van Ma.
  3. Rieky Jansen:
    6 oktober 2018
    Nieuw zeeland ,,het mooiste land van de wereld..en ik kan het weten .Ja ja
    prachtige foto,s en geniet maar !! groet