Auckland

19 november 2018 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Lieve lezers,

Gisteren Rotorua en de heerlijke zwavelgeuren van dit dorp verlaten en 3 uurtjes gereden naar de stad Auckland waar onze laatste 2 nachtjes ingaan. De stad Auckland zelf hebben we niet echt een klik mee, vandaag zijn we wezen wandelen naar de buitenwijk Parnell. Het weer was beetje regenachtig met een temperatuur van 16 graden. Morgen gaan we de auto inleveren bij het auto/camperverhuur bedrijf Juicy en vervolgens richting het vliegveld. Dat wordt een redelijk lange dag aangezien we om 07:00 uur woensdagochtend gaan vliegen en we geen hotel meer boeken. Dus dat wordt rondhangen, chillen en wellicht beetje slapen op het vliegveld. Maar we gaan wel betere temperatuur tegemoet van rond de 30 graden maar met hier en daar wat regenbuien in Singapore.  Gelukkig mogen we weer gebruik maken van het appartement van onze Amerikaanse vriend Ken, dus dat scheelt weer 2 weken hotelkosten 😉 De eerste week hebben we het appartement voor onszelf, aangezien Ken bij zijn familie op bezoek is in New York. De tweede week is er voldoende tijd om bij te praten met hem en zijn Vietnamese vriendin Vo Thi.

Groetjes, Ramona en Dave.

1. Rieky Jansen:
    19 november 2018
    Beetje Europese stad ,, zal de komende 2 weken wel weer anders worden ,,denk ik ,,..
  2. Jacqueline:
    19 november 2018
    Weer veel en mooie foto's. Alvast een goedenreis. Op naar het volgende avontuur.
  3. Bianca:
    19 november 2018
    Goede vlucht! Fijn dat jullie in Singapore in het appartement kunnen. Dan kunnen jullie ook een beetje bijkomen van al het reizen dat jullie achter de rug hebben.
  4. Nelzegelaar:
    19 november 2018
    een hele goede reis Singapore het is bekent voor jullie.
    lekker effen uitrusten.
    groetjes ma.
  5. Mlm v d ven:
    20 november 2018
    Vet koel zo n'BOOMPJE
    Wil ik ook wel in de voortuin
    Moet dan wel wat lampjes bij kopen
    😀😁😂🤣😃🤩🤔