Aankomst Singapore

21 november 2018 - Singapore, Singapore

Lieve lezers,

Hier een berichtje van ons, na 2 dagen alleen maar vliegvelden gezien te hebben en zelf ook nog 2 keer te hebben gevlogen. Dinsdagochtend hebben we de huurauto gewassen en volgetankt en teruggebracht bij Juicy. Vervolgens zijn we door Juicy shuttle bus afgeleverd bij de terminal. Maar dan....begint het lange wachten, rondjes lopen, koffie drinken en de live stream van Utopia kijken want ja, het vliegveld van Auckland was ook niet bijzonder groot. Verder heb je nog eens leuke tussendoor gesprekken met onbekende toeristen vanuit de hele wereld. Vanaf 04:00 uur woensdagochtend konden we inchecken bij Quantas en konden de backpack tassen het vrachtruim van het vliegtuig in. Daarna door de douane controle en dan nog even wachten voordat we het vliegtuig in konden. We vertrokken redelijk op tijd voor een vlucht van 3,5 uur naar Sydney. Daar aangekomen moet je eerst weer door de controle en moesten we 3 uur wachten voordat we op onze vervolg vlucht konden stappen naar Singapore. Op deze vlucht vertrokken we later als gepland, met een vliegtijd van 8 uur kwamen we om kwart voor 6 in de avond aan. In Singapore kwam de regenmet bakken uit de hemel. Gelukkig heeft de taxi chauffeur een andere route gereden waardoor we nog redelijk snel bij Ken zijn appartement arriveerden. Nu lekker gesetteld hier en gaan wij onze verloren slaapuurtjes even inhalen.

Groeten, Dave en Ramona.

1. Emmy:
    21 november 2018
    T duurt ekkes mar dan hedde ok wa 😉
    Heel veel plezier !
  2. Bianca:
    Poeh, wat een reis! 😅
    Gelukkig zijn jullie nu aangekomen. Lekker bijkomen. 😄
  3. Raymond en lisette:
    21 november 2018
    Oke..da was een hele reis😬..maar jullie zijn we🎉..alvast veel plezier..en weltrusten😴😴😴
  4. Marleen Goedhart:
    21 november 2018
    Voor jou weer lekker op je oude stekkie Singapore , leuk om het nu met Dave te verkennen , en vertrouwd in Ken zn appartement , veel plezier samen in Singapore en kan niet wachten om weer fotoos te zien , Groetjes van ons uit Sliedrecht 😘
  5. Nelzegelaar:
    22 november 2018
    fijn dat jullie weer wat dichterbij zijn ,geniet maar lekker in Singapore jullie kennen de weg.

groetjes ma.