Aankomst Noordereiland

13 november 2018 - Palmerston North, Nieuw-Zeeland

Goedemiddag lieve mensen,

We zijn vanmiddag gearriveerd op het Noordereiland en verblijven 1 nachtje in de plaats Palmerstone North, anderhalf uur rijden van Wellington. De ferry overtocht stond gepland om 10:45 uur en mensen met een auto of camper moeten een uur vantevovan  inchecken. Dit ging allemaal heel gestructureerd. Uiteindelijk zijn we nog 10 minuten eerder gestart met varen. De overtocht duurde 3 uur met de ferry maatschappij Interislander. De zee was rustig en we hebben mooi weer vandaag met 19-20 graden. De boottocht was aangenaam en relaxed, genoeg zitplaatsen overal op 2 verschillende dekken met een restaurant, koffiebar en zelfs een bioscoop aan boord. Op het Noordereiland verblijven we een week tot en met dinsdag de 20e november. In de vroegeochtend van 21 november vliegen we vanuit Auckland naar Sydney, hier hebben we een overstap van 3 uur en dan vliegen we naar Singapore. De plaatsen die we hier onderweg gaan bezoeken zijn Napier, Taupo, Rotorua en met Auckland als eindpunt van het Noordereiland. 😁 Het ziet er naar uit dat de weergoden ons ook goed gezind zijn deze week. Dus dat wordt extra genieten voor ons.

Fijne dag iedereen!

Houdoe,

Dave en Ramona.

1. Rieky Jansen:
    13 november 2018
    Wat geniet ik (( weer )) van jullie foto,s en verhalen.
    Heb niks te veel gezegd over dit prachtige land,,het zit ook diep in mijn Hart,
    groetjes Rieky
  2. Emmy:
    Gave foto's!
  3. Mlm v d ven:
    13 november 2018
    Allemaal prachtig mooi genieten.