Dunedin

31 oktober 2018 - Dunedin, Nieuw-Zeeland

Hoi lieve mensen,

Zoals jullie al weten zijn we nu in de 2e stad te weten Dunedin op het Zuidereiland. Het seizoen start hier net qua toerisme, dus het is nog redelijk rustig hier. We zitten nu in Roslyn Apartments net buiten het centrum. De eigenaars zijn een super aardig stel met hun hond Charlie. Met Jay heb ik zowel voor het Zuidereiland als het Noordereiland onze reisroute uitgestippeld. We gaan met de huurauto met de ferry over naar het Noordereiland ongeveer 12 of 13 november. Maar Dunedin....😊 Super leuke en mooie stad! Gisteren heeft het bijna de hele dag geregend, de middag hebben we besteed in kasteel Larnach. Heel bijzonder en mooi kasteel, de moeite waard! Vandaag hebben we wat meer geluk gehad met het weer, zon en droog met een temperatuur van 15 graden. We hebben de Chinese tuin, Kilda Beach en het royal Albatros centre bezocht. Uiteraard hebben we weer veel mooie foto's gemaakt vandaag en gisteren. De tijd gaat hard en helaas gaan we morgen Dunedin verlaten en rijden we naar de plaats Te Anau. Dit is ongeveer 3,5 uur rijden. Voor vrijdagochtend staat er een mooie cruise op het programma van 2 uur door Milford Sounds. Hopelijk is het weer dan ook redelijk om weer mooie foto's te schieten. Inmiddels is het hier woensdagavond acht uur. Wij wensen jullie een fijne woensdag toe!