Vertrek dinsdag 21 augustus 2018

22 augustus 2018 - Kuala Lumpur International Airport, Maleisië

Lieve mensen,

Het is dan eindelijk zover, ons avontuur is gestart! Hierbij ons allereerste korte reisbericht.

Onze ouders hebben ons weggebracht en uitgezwaaid en in de avond zijn wij vertrokken vanuit Schiphol met KLM/Malaysia Airlines naar onze tussenstop van 9 uur in Kuala Lumpur (Maleisië). Onze zitplaatsen waren prima in het vliegtuig en we hadden nog 1 stoel extra naast ons, waarop we onze spullen en wat extra ruimte hadden om te zitten/slapen. De vliegreis zelf is wat heftiger verlopen omdat we onderweg veel turbelentie hebben gehad. Na 11,5 uur mochten we het vliegtuig verlaten en inmiddels zijn we op Kuala Lumpur International Airport. De temperatuur hier is 32 graden, dus we vallen weer terug in de warme Nederlandse zomer temperaturen die we gewend waren.☺️ Nu gaan we even relaxen hier op het vliegveld, totdat we weer kunnen gaan instappen om 22:45 uur (lokale tijd) richting Sydney met een reistijd van 10 uur. We arriveren in Sydney om 10:00 uur op donderdag 23 augustus 2018.

1. Bianca:
    22 augustus 2018
    Het eerste stuk zit erop! Lekker dat je een stoel extra had in het vliegtuig, zeker op zo'n lange vlucht. Ben benieuwd naar jullie ervaringen straks in Sydney. :)
  2. Emmy:
    22 augustus 2018
    Wat een mooi avontuur in het vooruitzicht ! Geniet samen van een geweldige tijd 😘
  3. Chris:
    22 augustus 2018
    Wat een leuk blog! Goede reis nog en hou jullie in gaten😊
  4. Marleen Goedhart:
    22 augustus 2018
    Hoi hoi , geweldig ! We gaan jullie reis mee beleven, heel veel genieten en veel gaan zien dat is jullie doel , prachtig vooruitzicht.
    Hollandse groetjes
  5. Mlm v d ven:
    22 augustus 2018
    Onze reis is ook goed ver lopen. Mooi dat jullie reis voor spoedig verlopen is.
    PSV de wagen is geschorst.
  6. Anneke:
    22 augustus 2018
    Bah, veel turbelentie is nooit leuk. Wel fijn van die extra stoel. Geniet ervan en de rest komt allemaal goed. Gr. x
  7. Emilie:
    22 augustus 2018
    Succes nog even dan lekker bij komen. Groetjes uit het zonninge gran canaria 😘
  8. Aleida:
    22 augustus 2018
    Leuk dat het eerste deel erop zit. We kijken het vervolg met belangstelling tegemoet. Groetjes uit t Weppus van Aleida en Cees.
  9. Anita:
    23 augustus 2018
    Eindelijk is jullie reis begonnen, waar jullie zolang naar hebben uitgekeken geniet ervan .
  10. Stefan vd dungen:
    23 augustus 2018
    Het grote avontuur is begonnen! Mooi! :-)
  11. Laurens:
    Nice, veel plezier!
  12. Marina:
    23 augustus 2018
    Heel veel plezier. Zal vast en zeker een geweldig avontuur worden.
  13. Gerda en Henk Smit:
    Dushi Ramona en Dave,
    Zo de kop is er bijna af. Goede vlucht gehad en nu op naar Australië. Wat een mooi vooruitzicht. Geniet ervan.
    Gerda & Henk 🌴