Zondag 2 september 2018 Coffs Harbour

2 september 2018 - Coffs Harbour, Australië

Onze reis langs de oostkust is gestart!

Na een goed ontbijt deze ochtend bij hotel Schellekens zijn we rond 10:00 uur gaan rijden. Het regende en het was 15 graden dus goed weer om te rijden richting Coffs Harbour. In totaal ongeveer 464 km gereden in 5 uur tijd. Onderweg nog een paar keer gestopt om de benen te strekken en van chauffeur te wisselen. We hoopten ook kangaroes te zien in het wild, maar helaas alleen 2 dode kangaroes gezien langs de kant van de weg. De natuur is hier mooi om te zien. Vandaag ook voor het eerst gereden in de auto. 😃 Aangezien het weer regenachtig en koud is, hebben we besloten om komende nacht een nachtje te slapen in een ibis budget hotel. Inmiddels is het hier alweer tien voor half 9 in de avond. Morgen gaan we hier het dorp verkennen en dan door rijden naar Byron Bay.

Fijne dag!

Cheers, Dave & Ramona.

1. Nelzegelaar:
    2 september 2018
    lieve Ramona en Dave had jullie nog gebeld van ochtend kreeg Ramona niet te pakken.
    we moeten een skype wil jullie zien.
    lieve groeten Ma.
  2. Chris:
    2 september 2018
    Goede reis naar Bayron Bay!!!
  3. Emilie:
    2 september 2018
    Leuk!!!! Even wennen het rijden he. Heerlijk zo jullie samen! Jammer dat jullie nog geen kangaroes hebbem gezien. Slaap lekker!! Liefs Marco Emilie Melody & Amber
  4. Angela Sauve:
    2 september 2018
    Super leuk om jullie verhalen te lezen en wat een mooie foto's! Geniet ervan met z'n 2-tjes! Liefs, Dennis Angela Lucy Zoë en Billy
  5. Marga kluwen:
    2 september 2018
    Lieve Dave en Ramona wat een leuk reisverhaal weer. kan daar echt van genieten. Hoop ook dat jullie levende kangaroes zien want Australië zonder kangaroes dat kan niet. Groetjes en liefs.