Maandag 3 September 2018 - Byron Bay

3 september 2018 - Byron Bay, Australiƫ

Regen, regen en nog eens regen! šŸ˜•

Deze ochtend toen we wakker werden starten we met regen en nu ik heerlijk op bed onder de dekens lig, eindigt het met regen. Ik denk dat we zelfs in Nederland de afgelopen maanden niet zoveel regen hebben gehad als wat we vandaag hebben gezien in 1 dag. Echt bizar! Onderweg de ruitenwissers op stand 11 gezet anders was het niet te doen. Eigenlijk hadden we beiden het idee dat google maps ons een mooie route zou bieden langs de kust, maar we gingen meer het binnenland in, we zijn door heel veel kleine dorpjes gereden ( waar je nog niet dood gevonden wil worden) en we reden over provinciale wegen waar het wegdek ook niet heel soepel was mede door de vele wegwerkzaamheden. Maar goed, we hebben het weer gehaald. Deze ochtend zijn we in Coffs Harbour centrum geweest, lekker ontbijt gehad en toen op zoek naar de beroemde Big Banana ( deze banaan staat op een heuveltje bij een attractiepark voor kinderen). De foto's zijn gemaakt en toen op weg naar Byron Bay. Onderweg zit ik natuurlijk alweer te denken over het slapen vannacht in de auto met 12 graden. Brr.... We waren het er snel over eens dat we vanavond niet in de auto gingen slapen en nu verblijven we 2 nachten in hotel The Lord Byron. Het hotel is vlakbij het centrum en het strand. Vanavond hebben we gegeten bij een Mexicaans restaurant. Was heerlijk! Het centrum van Byron Bay is redelijk groot in vergelijking met de andere plaatsen waar we geweest zijn. Veel toeristen die hier verblijven. De komende dagen blijven we waarschijnlijk hier om even wat te relaxen voordat we doorreizen naar de ''Gold Coast'.Ā Eind deze week zijn de weersverwachtingen beter. Voordat we het vergeten willen we iedereen bedanken voor de leuke en lieve reacties van jullie op onze reisblog! Voor ons is het bijna alweer bed tijd.Ā

Groetjes van ons!Ā

Fotoā€™s

1. Bianca:
    Ha mooi, the Big Banana gevonden! šŸ˜ƒ
    Weinig surfers nu zeker in Byron Bay met dit weer. Gelukkig zijn de vooruitzichten beter, je zit niet voor niets aan de Sunshine Coast. šŸ˜Š
  2. Marios en Mieke:
    3 september 2018
    Jammer van de regen. Leuk om jullie verhaal te lezen!
  3. Yvonne:
    3 september 2018
    Veel beter logeren in een hotel! Leuke verhalen, net alsof we erbij zijn šŸ˜€ Veel plezier nog en hoop dat de ā˜€ļø gaat schijnen. Maar regen of geen regen, jullie hebben het toch wel naar jullie zin!
  4. Mlm v d ven:
    3 september 2018
    Ik heb gisteren ook al gereageerd maar er is denk ik iets mis gegaan.
    Nieuwe poging jammer van dat weer.
    Maar je moet maar denken na regen komt zonneschijn.
    Het is wel wennen aan het camper leven.
    En zeker met zo'n weer alle begin is moeilijk.
    Maar het komt allemaal goed nog veel plezier en tot wederhore.